علی اکبری

۱۰۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:12

فهرست مطالب

ماهیت حسابداری اجتماعی

تئوری حسابداری اجتماعی

هدفهای حسابداری اجتماعی

مفاهیم

معاملات اجتماعی

سود اجتماعی

ارکان اجتماعی

بررسی اجرای حسابداری اجتماعی

مشکلات عملی

نتیجه گیری

رشد و توسعه صنایع, کارخانه ها و واحدهای تجاری همگام با ایجاد و تکامل نهادهای اجتماعی, تحول در نقش اطلاعات, تحول در تشکیلات دولتی و سرانجام, تحول در اخلاق, به تدریج تعهدات و الزاماتی را به عهده واحدهای تجاری گذاشته که پیش از این تحولات چنین تعهداتی به این شدت رسمی و قانونمند نشده بود. یکی از پیامدهای این رشد و توسعه صنعتی, ظهور پیوند اقتصاد با اهلاق و سیاست و تاثیر متقابل مسائل اقتصادی و اخلاقی و ارزشهای اجتماعی بر یکدیگر است. بدین ترتیب, مدیریت واحدهای تجاری دیگر صرفاً افزایش سودآوری یا تولید کالا را تنها هدف خویش ندانسته بلکه موضوعاتی دیگر همچون پرداخت حقوق عادلانه به کارگران, رعایت کیفیت و بهای تولیدات, آلودگی محیط زیست و سایر مسائل اخلاقی, سیاسی , نژادی و اجتماعی را نیز باید رعایت کنند. بنابراین واحدهای تجاری بجای داشتن عملکرد صرفاً اقتصادی, به صورت نهادهایی چند منظوره در آمده اند.

از دیگر سو تحت تأثیر این تحولات, چگونگی ارزیابی عملکرد و معیارهای آن دگرگون شده, از چارچوب تنگ و محدود اقتصادی فراتر رفته, معیارهای عملکرد اجتماعی که مبنای ارزیابی عواقب و تاثیرات اجتماعی فعالیتهای واحدهای تجاری است, پدیدار شده است.

حسابداری اجتماعی سعی دارد تا این تأثیرات متقابل عملکرد واحدهای تجاری و جامعه پیرامونش را شناسایی و برای تصمیم گیری صحیحتر استفاده کنندگان از صورتهای مالی گزارش کند. در این مقاله سعی شده که مفاهیم و چهارچوب تئوریک حسابداری اجتماعی در قالب روش قیاسی تبیین و چگونگی و مشکلات عملی ان بیان شود. همچنین باید در نظر داشت که واحدهای تجاری با جامعه توافق و قراردادی غیر رسمی دارد و باید تعهدات ناشی از این قرارداد, شناسایی و گزارش گردد.

ایرادهای حسابداری متداول

طرفداران حسابداری اجتماعی, ایرادهایی علیه استانداردهای حسابداری درباره فراهم ساختن اطلاعات مربوز و مناسب برای تصمیم گیری مدیریت و سرمایه گذاران مطرح کرده اند. عدم شناسایی و گزارش تعهدات اجتماعی, به هزینه منظورکردن مخارج اجتماعی متحمل شده توسط واحد تجاری و تکمیل حسابگری بهتر در صورت استفاده از داراییهای بیشتری همچون منابع اجتماعی و انسانی در مدل بهره وری داده/ ستانده, از جمله این ایرادهاست.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب *

فرمت فایل :Word (قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه:16

فهرست مطالب :

استرس کارکنان

روابط با همکاران

مسئولیت

روابط با زیر دستان

- روابط با مافوق

نشانه های استرس شغلی :

مواردی چون فرهنگ سازی ، جایگاه سازمانی و ... از جمله رفتارهای سازمانی هستند که همواره در تحلیل های کلان از یک موسسه و بنگاه اقتصادی ، مورد توجه قرار می گیرند . برای یررسی و شناخت رفتار ها ، مطالعات و روش های فراوانی وجود دارد که در چارچوب روش های علمی و تخصصی انجام می شود . از این رو با توجه به اهمیت موضوع توصیه می شود . سازمان ها ، موسسات و بنگاه های اقتصادی با مشاوره کارشناسان به بررسی رفتار های فردی ، گروهی و یا سازمانی خود اقدام نمایند . در این بخش ، برخی از نتایج کلی مطالعات رفتار شناسی را درباره استرس و اضطراب کارکنان و مدیران را پی می گیریم .

آدمی برای آنکه به طرز بهنجاری به کار و کوشش بپردازد بایستی کمی استرس احساس کند . بر انگیختگی هیجانی ملایم ،آدم ها را در جریان کاری که به عهده دارند هشیار نگه می دارد . آدمی هنگام روبرو شدن با استرس با آن دسته از الگو های رفتاری روی می آورد که پیش از آن برایش کارائی نداشته است . به عنوان مثال ، یک آدم محتاط ممکن است محتاط تر هم بشود و سرانجام به کلی کناره بگیرد . و یک آدم پرخاشگر ممکن است کنترل خود را از دست بدهدو بی مهابا همه چیز را در هم بکوبد .

عموم مردم بیشتر وقت مفید خود را در محیط کار می گذرانند به همین دلیل شرایط محیط کاری تاثیرات بسزائی را در تامین سلامت روانی افراد را دارد . به اختصار برخی ار عوامل که تاثیر زیادی در ایجاد استرس ناشی از کار دارند در ذیل ذکر گردیده است .

1- شرلیط کاری :

عواملی چون شرایط نا مطلوب کاری ، تند کاری ، تلاش طاقت فرسای فیزیکی ، ساعات بسیاری را در محیط کار گذراندن و پرکاری مفرط ، موجب اختلال در سلامت روانی می شود .کار خسته کننده و تکراری و محیط نامطلوب فیزیکی و روانی از جمله : سروکار داشتن با افراد تند خو و همکاران پرخاشگر علاوه بر اختلال سلامت روانی موجب کاهش سلامت جسمانی نیز می شود این افراد زودتر و بیشتر از افراد دیگر به بیماری مبتلا می شوند و دیرتر بهبود می یابند .

2- تراکم کاری :

بعضی افراد زمانی که خیلی نزدیک به دیگران کار می کنند احساس ناراحتی می کنند در حالی که اگر عده ای در کنار بقیه کار نکنند احساس تنهائی می کنند . در هر حالت تراکم کاری (مثبت یا منفی ) می تواند ایجاد استرس نماید.

3- ابهام نقش :

اگز شخص اطلاع کافی از شغل و کاری که به عهده گرفته نداشته باشد بدین معنی که اهداف کاری وی چنانچه باید و شاید واضح و صریح نباشد و او نتواند با این اهداف و انتظارات خود ، همکاران و مسئولیت های محوله ارتباط درستی برقرار سازد این حالت باعث ایجاد نارضایتی شغلی و استرس و اضطراب در کارمند می شود .

4- تعارض شغلی :



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

این فایل در 23 صفحه و بصورت word تهیه شده

محتوای گزارش:

  1. ارائه مبانی نظری برای تدوین مدل قابل برآورد عرضه پیاز
  2. ارائه تحلیل از وضعیت تولید، سطح زیر کشت و عملکرد
  3. ارائه تحلیل از عناصر اصلی طرف عرضه مانند هزینه تولید و قیمت فروش محصول
  4. ارائه مدل قابل برآورد عرضه از طریق روش­ های اقتصادسنجی و داده­ های تلفیقی
  5. ارائه برآورد صورت گرفته از مدل عرضه پیاز استان کرمانشاه به تفکیک اثرات قابل ملاحظه در هر شهرستان
  6. ارائه تحلیل مبتنی بر برآورد و تفسیر ضرایب مدل، کشش­ ها و ...

چکیده:

یکی از محصولات زراعی مهم که سهم بسزایی در مصرف خانوارها دارد، پیاز می­ باشد، که در بخش مواد غذایی دارای ارزش غذایی بالایی است. لذا با توجه به اهمیت و ارزش آن همواره مورد توجه قرار گرفته است.

در این بررسی ابتدائاً الگوهای نظری و مطالعات تحقیقاتی که در بخش عرضه محصولات کشاورزی در کشور و سایر کشورهای دنیا مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت، بیان می­ شود و سپس به برآورد معادلات عرضه پیاز با استفاده از مدل نرولا خواهیم پرداخت.

تخمین انجام شده با استفاده از بسته­ های نرم­ افزاری Eviews برای معادله عرضه پیاز در استان، به روش داده­ های تلفیقی برآورد گردیده است. که نتایج حاصله بیانگر تاثیر قیمت بر عرضه این محصول می­ باشد.

فهرست مندرجات:

  1. مقدمه
  2. مبانی نظری و مطالعات انجام شده
  3. روش و الگوی تحقیق
  4. توصیف و معرفی داده های تحقیق

4-1. تولید

4-1-1. تولید پیاز در سطح استان

4-1-2. عملکرد پیاز در سطح استان

4-2. هزینه تولید محصول پیاز

4-3. قیمت محصول پیاز

  1. تخمین­ های برآورد شده

5-1. معادله پیاز

  1. تجزیه و تحلیل

  1. نتیجه گیری

  1. پیشنهادات

  1. منابع و مآخذ

  1. پیوستها و ضمائم

فهرست نمودارها:

1-1. تولید پیاز در سطح استان

1-2. عملکرد پیاز در سطح استان

2-1. هزینه تولید محصول پیاز

3-1. قیمت محصول پیاز



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

تیموم بدخیم چیست ؟
تیموم بد خیم بیماریی است که در آن سلولهای سرطانی ( بدخیم ) در تیموس یافت می شوند . تیموس اندام کوچکی است که در پشت استخوان جناغ قرار گرفته است . وظیفه آن ساختن نوعی از گلبولهای سفید بنام لنفوسیت است که در تمام بدن سیر کرده و با عفونت مبارزه می کنند . افراد مبتلا به تیموم بد خیم اغلب دارای بیماریهای دستگاه ایمنی می باشند که شایعترین آنها بیماریی است که عضلات بدن دچار ضعف می شود و تحت عنوان میاستنی گراویس ( Myasthenia gravis ) نامیده می شود .
در صورت مشاهده علائمی نظیر سرفه ای که خوب نمی شود ، ضعف عضلانی و یا درد قفسه سینه باید به پزشک مراجعه کرد . اگر چنین علائمی در بیماری وجود داشت ، پزشک از بیمار یک عکس رادیولوژی قفسه سینه ( Chest x - ray = CxR ) و یا CTScan ( نوعی تصویر نگاری بوسیله اشعه x بوسیله رایانه که قسمتهای مختلف بدن را به تصویر می کشد ) بعمل مئ آورد .
شانس بهبودی ( پیش آگهی ) و انتخاب نوع درمان به مرحله استقرار سرطان ( یعنی اینکه آیا سرطان محدود به تیموس بوده و یا به قسمتهای دیگر بدن انتشار یافته است ) ، نوع سلولهای سرطانی و وضعیت کلی سلامتی بیماربستگی دارد .
(( مرحله بندی بیماری ))
مراحل تیموم بد خیم :
بعد از تشخیص تیموم بدخیم آزمایشات زیادی روی بیمار انجام می شود تا دریابند آیا سلولهای سرطانی به قسمتهای دیگر بدن انتشار یافته اند یا خیر . این روش مرحله بندی نامیده میشود . پزشک معالج برای تعیین برنامه درمانی بیمار باید از مرحله استقرار سرطان آگاهی داشته باشد . سیستم مرحله بندی زیر برای تیموم بد خیم بکار گرفته می شود :

شامل 5 صفحه word



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

معاون فرهنگی_اجتماعی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: به مناسبت بیست‌وهفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، مسابقه عکاسی با عنوان عکس امام خوبان در استان قزوین برگزار می‌شود.

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: به مناسبت بیست‌وهفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی‌(ره) مسابقه عکس امام خوبان با هدف بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در استان قزوین برگزار می‌شود. وی عنوان کرد: موضوعات عکاسی مسابقه در قالب عکس سلفی و غیرسلفی از مسیر حرکت به سوی حرم امام خمینی (ره)، عکاسی با تلفن همراه از مراسم سالگرد امام خمینی(ره) در شهر و روستا و ساخت کلیپ صوتی، تصویری قابل انتشار در شبکه‌های اجتماعی است. کشاورز افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه عکس امام خوبان آثار خود را تا روز هجدهم خرداد‌ماه به‌شماره تلفن همراه 09304728468 در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند. همچنین جزئیات اجرا و نتایج این مسابقه در کانال تلگرامی باغ جوونی اطلاع رسانی می‌شود و به 5 نفر از برگزیدگان کارت هدیه و لوح تقدیر داده می‌شود. انتهای پیام/



  • ۰
  • ۰
بررسی

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات70

فهرست مطالب :
عنوان : صفحه:
فصل اول
مقدمه 1
بیان مسئله 3
اهمیت و ضرورت مسئله پژوهش 5
اهداف پژوهش 8
فرضیه های پژوهش 9
نامگذاری متغیرهای موجود در فرضیه و انواع آن 10
متغیرهای تعدیل کننده 11
تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای فرضیه 12
فصل دوم
ادبیات تحقیق (پیشینه تحقیق)
پیشینه نظری
مقدمه 18
فلسفه و ضرورتهای پوشش و حجاب اسلامی 19
پوشش اولیه ادم و حوا 28
کلاهی که غربیها سر ما گذاشتند 29
مدل و شکل پوشاک 31
آثار سوء و خطرات بی حجابی از دیدگاه پزشکی 33
ابتذال در پوشش و مد پرستی ضرورتی برای ادامه حیات غرب 34
علل و عوامل بی حجابی و ابتذال در پوشش 35
رنگ پوشاک 37
لباس متحد الشکل 38
پیشینه عملی
تحقیقات انجام شده 39
1. 39
2. 41
3. 43
4. 45
5. 47
فصل سوم
روش تحقیق
مقدمه 50
روش تحقیق و علت استفاده از آن 51
معرفی جامعه 52
معرفی نمونه و تعیین روش نمونه برداری 53
معرفی ابزار پژوهش و تعیین روایی و پایایی ابزار 54
ضمیمه
پرسشنامه مربوط به دانش آموزان 56
پرسشنامه دبیران 59
فهرست منابع 69
فهرست منابع اینترنتی 64



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

مقاله عید قربان

مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:10

فهرست و توضیحات:

مقدمه

عید قربان

ریشه عید قربان

عید قُربان (در عربی: عید الأضحی، در ترکی: Kurban Bayramı) یکی از روزهای فرخنده در تقویم اسلامی است.

روز دهم ماه قمری ذی الحجه، مصادف با عید قربان از گرامیترین عیدهای مسلمانان است که به یاد ابراهیم و فرزندش اسماعیل، توسط بسیاری از مسلمانان جشن گرفته می&zwnj شود.

عید قربان که از جمله تعطیلات رسمی مسلمانان است، از یک تا چهار روز جشن گرفته می&zwnj شود و در طی آن مردم با پوشیدن بهترین پوشاک خود، پس از انجام عبادات، به دید و بازدید و جشن و سرور می&zwnj پردازند.

البته برگزار کردن مراسم قربانی در این عید بر همه واجب نیست و تنها بر زائران کعبه در مراسم حج واجب است، اما بسیاری از مسلمانان در سراسر جهان در این روز، گوسفند، گاو یا شتری را قربانی کرده و گوشت آنرا بین همسایگان و مستمندان تقسیم می&zwnj کنند.

حاجیان در این روز پس از به پایان رساندن مناسک حج، حیوانی را ذبح می&rlm کنند و پس از قربانی آنچه بر آنان در حال احرام، حرام شده&rlm بود - مانند نگاه کردن در آینه، گرفتن ناخن و شانه زدن مو -، حلال می&rlm گردد و با توجه به اینکه حج، یکی از عبادتهای بسیار مهم در اسلام است، توانایی به انجام رساندن آن نیز برای هر مسلمانی بسیار شادی آور است، در نتیجه، روزی که پس از انجام وظایف&rlm سنگین حج، به عنوان جایزه الهی و اتمام احرام پیش می&rlm آید را عید میدانند.

همچنین در روایت&rlm های مکرری نقل شده که در روز عید قربان، قربانی کنید تا گرسنگان و بیچارگان نیز به خوراک برسند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

فروش ویژه ساپورت طرح دار بهاره نیکیتا

/

ساپورت طرح دار بهاره نیکیتا تهیه شده از بهترین پارچه تریکو ترک. زیبایی را تسخیر کنید... مخصوص خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه در چهار رنگ متفاوت ...
ساپورت طرح دار نیکیتا، تهیه شده از بهترین پارچه ی تریکو ترک 97 درصد نخ ، که قابلیت کشش و مقاومت بالا برای هر سایز را داراست. این پارچه در طول زمان پرز یا نخ نما نمی شود از دیگر مزایای این پارچه خنک بودن آن است که استفاده آن را در بهار و تابستان فراهم می کند. این ساپورت برای جذب سلایق شما در چهار رنگ مشکی، سرمه ای، طوسی و قهوه ای تیره ارائه شده است. طرح چاپ شده این ساپورت یک طرح انحصاری است که نمونه ی آن دربازار قابل دسترس نیست، پس با تهیه این محصول تفاوت را به خود و عزیزانتان هدیه کنید.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 26000 تومان
style=



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

این فایل در 64 صفحه و بصورت word تهیه شده

مقدمه

پیشرفت سریع و شگرف فن آوری همراه با افزایش روز افزون رقابت در بازارهای مختلف اقتصادی جهان، مدیران را ناگزیر از تولید محصولی کرده است که درازای کیفیت عالی، و ارائه خدمات خوب به مشتریان بوده و در عین حال با کمترین بهای تمام شده به نحوی که قابل رقابت در بازار باشد، تولید گردد.

با توجه با آنکه بازار صنعت برق هر چه بیشتر به سمت بازار رقابتی حرکت می کند و نیز با در نظر گرفتن این مهم که در بازار های رقابتی بنگاه های تولیدی برای بدست آوردن سهم بیشتری از بازار، سعی در آن دارند که بتوانند قیمت محصول خود را با در نظر گرفتن کیفیت آن حتی­ الامکان کاهش دهند، شناخت انواع هزینه ها ضروری می نماید. در نیروگاه های برق هزینه های کلی آن را می توان به چند دسته تقسیم بندی نمود و میزان شدت آن را بر هزینه های کل محاسبه نمود. برای آنکه بتوان تشخیص داد که هر کدام از انواع هزینه ها چه میزان از هزینه کل نیروگاه را توضیح می دهد باید ابتدا برای هزینه کل یک الگوی مشخصی را تعریف نمود. تا مدیران بنگاه به راحتی و بر اساس نتایج بدست آمده بتوانند در مورد بخشهای تشکیل دهنده هزینه کل تصمیم گیری نمایند و با افزایش ظرفیت های تولیدی، بتوانند کمترین هزینه ها را به بنگاه متحمل کنند تا در بازارهای رقابتی قیمت نهایی محصول خود را پایین تر از سایر رقبا اعلام نمایند.

سئوالات تحقیق بصورت زیر می باشند.

1- هزینه کل بنگاه برای تولید یک کیلو وات برق تولیدی تابعی از چه متغیرهایی می باشد؟

2- ضریب متغیرهای تشکیل دهنده هزینه کل چه مقدار می باشد؟

با توجه به تابع هزینه کل، مدیریت نیروگاه برای تصمیم گیری در مورد کاهش هزینه ها بسیار آسان تر می تواند اقدام نماید و در صورتیکه کشش متغیرهای مستقل را تابع هزینه کل محاسبه گردد، حداقل کردن هزینه ها میسر می گردد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه29

فهرست مطالب

توسعه اقتصادی چیست؟ شاخص&zwnj های توسعه اقتصادی مکاتب مختلف توسعه اقتصادی

  1. نظریه آدام اسمیت (1790-1723):

د. شاخص&zwnj های ترکیبی توسعه

. شاخص درآمد پایدار (GNA, SSI):

. شاخص توسعه انسانی (HDI):

(اندیشگاه شریف) مقدمه

از سالیان بسیار دور, با افزایش سطح دانش و فهم بشر, کیفیت و وضعیت زندگی او همواره در حال بهبود و ارتقا بوده است. بعد از انقلاب فرهنگی-اجتماعی اروپا (رنسانس) و متعاقب آن انقلاب صنعتی, موج پیشرفت&zwnj های شتابان کشورهای غربی آغاز گردید. تنها کشور آسیایی که تا حدی با جریان رشد قرن&zwnj های نوزده و اوایل قرن بیستم میلادی غرب همراه گردید کشور ژاپن بود. بعد از رنسانس که انقلابی فکری در اروپا رخ داد, پتانسیل&zwnj های فراوان این ملل, شکوفا و متجلی گردید اما متاسفانه در همین دوران, کشورهای شرقی روند روبه&zwnj رشدی را تجربه نکرده و بعضاً سیری نزولی طی نمودند. البته بعضاً حرکت&zwnj های مقطعی و موردی در این کشورها صورت گرفت اما از آنجاییکه با کلیت جامعه و فرهنگ عمومی تناسب کافی را نداشت و مورد حمایت واقع نگردید, به سرعت مزمحل گردید. محمدتقی&zwnj خان امیرکبیر در ایران, نمونه&zwnj ای از این دست است.

مباحث توسعه اقتصادی از قرن هفدهم و هجدهم میلادی در کشورهای اروپایی مطرح گردید. فشار صنعتی&zwnj شدن و رشد فناوری در این کشورها توام با تصاحب بازار کشورهای ضعیف مستعمراتی باعث شد تا در زمانی کوتاه, شکاف بین دو قطب پیشرفته و عقب&zwnj مانده عمیق شده و دو طیف از کشورها در جهان شکل گیرد: کشورهای پیشرفته (یا توسعه&zwnj یافته) و کشورهای عقب&zwnj مانده (یا توسعه&zwnj نیافته).

با خاموش&zwnj شدن آتش جنگ جهانی دوم و شکل&zwnj گیری نظمی عمومی در جهان (در کنار به استقلال رسیدن بسیاری از کشورهای مستعمره&zwnj ای), این شکاف به&zwnj خوبی نمایان شد و ملل مختلف جهان را با این سوال اساسی مواجه ساخت که &rdquo چرا بعضی از مردم جهان در فقر و گرسنگی مطلق به سر می&zwnj برند و بعضی در رفاه کامل؟&ldquo . از همین دوران اندیشه&zwnj ها و نظریه&zwnj های توسعه در جهان شکل گرفت. پس در واقع نظریات &rdquo توسعه&ldquo بعد از نظریات &rdquo توسعه اقتصادی&ldquo متولد گردید.

در این دوران, بسیاری از مردم و اندیشمندان, چه در کشورهای پیشرفته و چه در کشورهای جهان سوم, تقصیر را به گردن کشورهای قدرتمند و استعمارگر انداختند. بعضی نیز مدرن&zwnj نشدن (حاکم نشدن تفکر مدرنیته بر تمامی ارکان زندگی جوامع سنتی) را علت اصلی می&zwnj دانستند



دریافت‌فایل