علی اکبری

  • ۰
  • ۰

این فایل در 64 صفحه و بصورت word تهیه شده

مقدمه

پیشرفت سریع و شگرف فن آوری همراه با افزایش روز افزون رقابت در بازارهای مختلف اقتصادی جهان، مدیران را ناگزیر از تولید محصولی کرده است که درازای کیفیت عالی، و ارائه خدمات خوب به مشتریان بوده و در عین حال با کمترین بهای تمام شده به نحوی که قابل رقابت در بازار باشد، تولید گردد.

با توجه با آنکه بازار صنعت برق هر چه بیشتر به سمت بازار رقابتی حرکت می کند و نیز با در نظر گرفتن این مهم که در بازار های رقابتی بنگاه های تولیدی برای بدست آوردن سهم بیشتری از بازار، سعی در آن دارند که بتوانند قیمت محصول خود را با در نظر گرفتن کیفیت آن حتی­ الامکان کاهش دهند، شناخت انواع هزینه ها ضروری می نماید. در نیروگاه های برق هزینه های کلی آن را می توان به چند دسته تقسیم بندی نمود و میزان شدت آن را بر هزینه های کل محاسبه نمود. برای آنکه بتوان تشخیص داد که هر کدام از انواع هزینه ها چه میزان از هزینه کل نیروگاه را توضیح می دهد باید ابتدا برای هزینه کل یک الگوی مشخصی را تعریف نمود. تا مدیران بنگاه به راحتی و بر اساس نتایج بدست آمده بتوانند در مورد بخشهای تشکیل دهنده هزینه کل تصمیم گیری نمایند و با افزایش ظرفیت های تولیدی، بتوانند کمترین هزینه ها را به بنگاه متحمل کنند تا در بازارهای رقابتی قیمت نهایی محصول خود را پایین تر از سایر رقبا اعلام نمایند.

سئوالات تحقیق بصورت زیر می باشند.

1- هزینه کل بنگاه برای تولید یک کیلو وات برق تولیدی تابعی از چه متغیرهایی می باشد؟

2- ضریب متغیرهای تشکیل دهنده هزینه کل چه مقدار می باشد؟

با توجه به تابع هزینه کل، مدیریت نیروگاه برای تصمیم گیری در مورد کاهش هزینه ها بسیار آسان تر می تواند اقدام نماید و در صورتیکه کشش متغیرهای مستقل را تابع هزینه کل محاسبه گردد، حداقل کردن هزینه ها میسر می گردد.



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-105823-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%b1%d8%a7%d8%ac-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%a8%d9%87%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%86%db%8c/
  • ۹۵/۰۶/۲۹
  • sdadasd erqqwe

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی